H N - Stockholm

Idag har jag försökt mig på ritprogrammet Room328 för att rita upp en hall som vi ska göra i ordning på Hotell Norrtull i Stockholm. Jag kan ju säga det att de var inte det lättaste... Vet inte hur många gånger jag råkade radera allt och för att sen rita upp det på nytt. Usch! Nu har jag iallafall gett upp, vi får nog ritar det själva med linjal och papper istället.



Vi har gjort en hel del för Hotell Norrtull redan och mer lär det bli!

                                               Hotell Norrtull . Sthlm


Soffkuddar . Soffdynor


Rumsdelare

 
  Gardiner . Gardinkappor . Soffkuddar

 
  Tidningsvägg


-


Nu tänka jag faktiskt laga lite middag . Håller på att storkna här hemma av hunger!

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: