GRATTIS I FÖRSKOTT KIM!


En rosa kasse fylld av en massa gott å blandat


Sexig B&H


Och tillhörande underdel.


Kiira


Jag


Jennika drog till med lite humor och gav en Barbiedocka.

-

Vi började gårkvällen här hemma hos min syster Kaisa, med en förjäkla god trerätters middag, paketöppning och en hel del snask prat. Ni vet, sånt som ett gäng alkoholpåverkade brudar pratar om... Lagom taggade drog vi sen ner en snabb sväng på Platina för en drink, för att sen fortsätta festen på Birger Jarl. Persoligen var jag rätt seg och dom nya skorna tog även kål på mig så jag avrundade kvällen lite tidigare än dom andra brudarna... Det blev en blöt promenad hem, barfota genom Uppsalas gator. Haha!


Tack för igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: