A WALK IN

Att det alltid ska vara så svårt att packa sig en liten väska för att åka in till Uppsala? Jag förstår inte, är det bara för att jag har så otroligt tråkiga kläder att välja emellan eller är det bara min otroligt dåliga fantasi!? Tänk om man kunde få byta ut hela sin garderob varje vecka, att man iprincip hade nya kläder att välja emellan varje vecka, fatta vilken lyx. En vacker dag vet jag iallafall att jag kommer att ha en sån där gigantisk walk in closet, jag bara vet de.

Nu tackar jag för mig, imorgon bär det förhoppingsvis in till Uppsala, tidigt, om jag orkar upp... Vi ses!


Kommentarer
Postat av: emilia

Hej! hittade din blogg genom Kims. Riktigt snygg design på den, har du gjort den själv? Vill ha likadan nämligen, haha. Lycka till med allt ditt skapande!

2009-12-21 @ 15:28:38
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: