2009 going 2010

VILKEN natt... Det börjar med att jag skulle prova min nyårsklänningen (igen) vid midnatt, fast nu skulle jag även bestämma mig för vilka skor och smycken jag skulle ha till. Fick på mig klänningen, inga problem. Därefter skulle jag dra på mig ett par svarta strumpbyxor och jag både hör och känner hur den ena ärmen rivs sönder. FAN FAN FAN! Tänkte jag när jag såg hålet, som var helt omöjligt att laga. Fram med symaskinerna och på med en ny ärm... Och det tar inte en pisskvart kan jag tala om!
Jag hoppas verkligen att jag redan råkat ut för det värsta gällande den här dagen, som skall firas med fyrverkerier annars slänger jag in handduken redan nu.

Nyår 2008-2009


KLOCKAN 14.00 bär det av in till Uppsala till min syster Kaisa, där det sen ska fixas och trixas med frisyrer och annat. Sen blir det fest! Om vi inte ses något mer idag så vill jag iallafall passa på att önska dig ett riktigt Gott Nytt år.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: