SÖDER SOM SÖDER


Skumt!
Känner mig väldigt vilsen förtillfället, jag vet inte riktigt vad som har flygit i mig. Jag vet bara att jag ibland brukar kunna hamna i små svackor, där jag känner att allt bara är pest. Men jag vet också att det bara är en fas, som jag brukar komma ur ifrån. Nej usch, men nog om de...

-

Igår var det iallafall afterschool som gällde. Det var länge sen festen började så tidigt. Redan klockan 16 var vi igång med att knäcka den första och därefter gick det bara utför... Haha! Nej, nu hittar jag på men jag tror att vi var kungarna över att beställa in vatten, så man kan ju tolka "utför" hur man vill. Jag hade iallafall galet kul och jag ser fram emot fler av liknande kvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: