SYSTRARNA OLIK


Putläpparna var framme...


Kaisa var redo för dimman...


Även Kim ville vara med och puta...

Tipp topp form? Nej, inte idag inte, kom hem runt 8 imorse... Jo tack, efterfesten drog iväg kan man lugnt säga! Vilken galen kväll jag hade igår, med mycket intressanta händelser. Första gången jag fick se halv nakna killar och tjejer stå dansande i en bur. De ni! Avundsjuka? Och musiken... Wow, jag blir det lyrisk. Jag hade kunnat stått och dansat hela natten om jag hade haft bättre skor och det känns i fötterna att man kanske gjorde ett och ett annat dans steg för mycket... Haha!

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Du dominerar i min blogg ;)

2009-05-30 @ 12:19:35
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: