TOBAK SOM TOBAK


Är inget fan av måndagar, tycker faktiskt att dom är rätt så trista och sega. Man vet att det är 4 dagar till nästa helg och man vet att det är 4 dagar av slit och stress, iallafall för dom flesta. I mitt fall där emot, som praktiskt taget arbetslös, jobbar bara då och då, blir det ju mer 4 dagar av missnöje och längtan efter helg.
Sitt inte där och låt bitter, ut och skaffa dig ett jobba människa... tänker ni säkert då.  Men då svarar jag så här; vem skulle ge mig ett jobb nu, när jag förmodligen ska börja plugga till hösten? Nej exakt, ingen! Så jag får helt enkelt knega och hoppas på mer jobb från det jobb jag har och hoppas på det bästa. Och det skulle ju vara att vinna på lotta eller någonting liknande. B I T T E R ? Nej, Jag...? Jo, lite kanske...

Nog!

Ska ta mig ett lyckopiller och en powernap och hoppas på ett leende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: