FRAMFICKAN






Måste börja med att be om ursäkt över den dåliga uppdateringen men den logiska förklaringen till det är att jag har varit ute och glassat i solen hela dagen. Inget innesittande här inte! Kiiras b-friend var mästerkocken och bjöd på en grillad buffé.
Dagen har varit helt underbar, om man då ska bortse från min sömnbrist. 6 timmars sömn på två dagar känns i kroppen kan jag lova. Det blev nämnligen ännu en sen kväll ute i Uppsala igår, som började med ett lugnt mys vid fyrisån,  följdes av Salt/Framfickan och ett spontant besök på Birjer Jarl, och efterfesten var ett faktum. Så nu är min kropp realtivt öm och seg så jag ska nog lägga mig i soffan och vila lite grann, ser att min väns fotbollslag spelar på tvn så vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: