ÄLSKADE BROR

Jag tror att det är dags för mig att krypa ner, ögonen börjar gå i kors här på mig så det känns som det skulle vara en god idé. Igentligen var det tänkt att jag skulle leka frisör och klippa min älskade lille bror, men även han var för trött för de. Tar det i morgon istället, hur det nu kommer att gå!? Just nu ser han ut som Tarzan själv i sitt axellånga svall. Haha! Ja det är dags, jag blev lite förvånad själv när han släppte ut sin toft/knut. Vilket jäkla hår!



-

Imorgon är det fredag, skola och mer än så händer det väl inte. Nej, det blir faktiskt ingen Uppsala för mig denna helg. Jag ska hålla mig på hemmaplan, förhoppningsvis kanske träffa Jennika då, som det var veckor sen jag såg. Hoppas hoppas! Men nu så säger jag faktiskt tack och hej.

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: