"TA DET LUGNT"

Jahapp, igentligen hade jag tänkt visa vad jag hämtade ut från posten tidigare idag men eftersom jag inte var helt nöjd med innehållet så blir det inget av de. Det paketet kommer istället att postas tillbaka.
Nåja, det är lördag och som en "bekant" till mig svarade en gång då jag frågade hur läget var fick jag tillbaka - Det är som vanligt men bättre för det är helg! Kunde inget annat än att hålla med, men just nu i denna sekunden så vet jag väl inte riktigt om det är bättre. Fan, vad jag inte tycker om att "ta det lugnt".



Som några kanske redan vet så ska ju jag ha min 21 års fest om exakt en vecka hos mina systrar i Uppsala. Jag hoppas verkligen att alla som jag bjudit kommer och att alla har kul. Det är väl igenligen det viktigaste, att alla som kommer har riktigt kul. Temat är KLÄNNING & KAVAJ och jag vet inte ens själv vad jag ska ha på mig. SHIT! Det får nog bli en trip på stan i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: