NO CAKE FOR ME


Då var man 21 och gammal!
Nej, gammal vette fasiken, känner mig som en lite yngling fortfarande. Men det är väl så, man bli bara äldre och äldre men ens sinne är fortfarande ungt. Min födelsedag började visserligen med huvudvärk och 2 timmar försenad till skolan. Inte den bästa starten kanske men vad gör man...
Mitt riktiga födelsedags firande är inte förens på lördag, men min käre mamma bjöd ut mig på middag efter skolan på ett asiatiskt ställe, Rice, och som jag fortfarande är mätt. Jäklar! Fick sitta hela vägen hem på pendeln med uppknäppta byxor, tårtan får vi ta en annan dag...




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bästa asiatiska stället i sthlm:)förstår att du e mätt

2009-11-24 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: