OVERSIZE

Idag gick jag och en klasskompis, Susanna en liten shoppingtur efter skolan. Igentligen hada vi tänkt köra en second hand-runda men klockan blev för mycke så vi fick strunta i de. Fick med mig en del från stan ändå...


Rockig T-shirt (som jag länge tjatat om) - PunktShop - 199 kronor



Svart/grå halvtransparant - H&M - 99 kronor



Svart oversize - H&M - 99 kronor


Har även glömt att visa vad jag köpte här om dagen på MYRORNA, samtidigt som jag köpte min klänning jag tidigare pratade om.


Flanell skjorta - 85 kronor


Svart tröja/klänning - 45 kronor


Halsband - 15 kronor

Och imorgon blir det förhoppningsvis mer shopping, vi ses!


Kommentarer
Postat av: Kim

Kör ba kör!! :D

2009-11-25 @ 21:09:11
Postat av: ida

skjortan var ju to die for!

Skit snygg! :D

2009-11-25 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: