The crazy person has left the building!

Herregud, har inte kunnat sova ordentligt dom senaste två nätterna pågrund av att min käre mor har haft en "vän" här på besök, samma man som skulle ha en privat show för mig. Ja, han var ganska speciell, 62 år gammal och igår när han skulle kärleksförklara sig till mig om min mamma och började prata sex, då blev jag minst sagt illa till mods. Jag kunde inget annat än att garva när han satt där.

Och inte nog med de, det sjuka var att, imorse när jag kommer upp till köket hade han gjort ett altare, tillverkat av blommor, smycken, pengar, ljus och sen en bild på någon kvinna som tydligen skulle föreställa mig. WHAT the fuck!? Nej, han var nog inte frisk han stackaren men nu kan jag förhoppningsvis sova gott igen.

-

Middag, vi ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: