Gästrike-Hälsinge nation

God dagens, lite smått trött (bakis) idag efter gårkvällen, som inte alls slutade med karaoke utan det blev en slags premiär. Vi gick till ut på en nation, GH Gästrike-Hälsinge nation närmare bestämt. För att gå på nation måsta man igentligen ha ett såkallat kårleg, ett leg för studenter som pluggar i Uppsala. Men igår lyckades min klasskompis fixa in oss utan, så jag var verkligen på ny mark. Kände nog inte igen en enda kotte, fast jag är ute i vimmlet så ofta. Studenterna här verkar hålla för sig själva, och till sina nationer. Nej, men verkligen, tack för en superkul/annorlunda kväll.


Bandet Napoleon spelade även där igår.

-

Igentligen skulle jag och Kiira, min syster åka till Sthlm idag och leverera två sofföverdrag som vi har sytt till en kvinna, men tyvärr så kunde inte denna kvinnan idag. Så, jag stannar visst kvar här i Uppsala och vi åker dit i morgon istället.

-

Nej, måste nog ut och gå en promenad om jag ska piggna till. Vi ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: