KARAOKE

Fick ett mess för ett tag sen från en klasskompis och hon berättade att det var några från klassen som skulle komma till Uppsala i morgon. Sjunga karaoke och sånt kul, det dumma är ju att jag kom ju precis hem därifrån och så ska jag kanske jobba i morgon också. Typiskt! Känns ju så drygt att åka fram och tillbaka, men samtigt skulle det vara så jäkla kul. Fan, har beslutsångest!


Förövrigt så har jag ledsnat på att plugga, Jennika svarar heller inte så nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Mina symaskiner är heller inte hemma... Tvn kanske!?


Kommentarer
Postat av: bianca

sluta.

klart du ska med till lil' U-sala!

2009-10-27 @ 18:30:31
URL: http://everythingleft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: