MITTEMELLAN

Är hon inte galet snygg min syster? Ja, denna kvinna förtjänar det bästa och hon ska inget annat än att ha det bästa, min snygge syster. Men hur vi nu är släkt är ju en annan femma, med tanke på att vi inte är ett dugg lika. Eller vad säger ni?



Igår blev det röj på hög nivå, plus det så hamnade jag mittemellan ett bråk som uppstod på dansgolvet och fick mig en jäkla skalle i bakhuvudet. Aj, det gjorde förbannat ont och efter de så sjönk tyvärr även mitt partyhumör. Vad hände med att lösa saker utan våld. Lilla oskyldiga lilla jag som hamnar i mitten och får ta smällar. Nej inte acceptabelt!

Bakis som man är med en lätt hjärnskakning gör man nog bäst i att ligga och dega framför tvn, och där kommer jag förmodligen också ligga hela dagen. Vi ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: