MY BABY JNK




Nja, det känns som att det kanske börjar bli dags att dra sig hemåt, idag eller i morgon är då min nästa fråga!? Under mitt lov nu så hoppas jag att få träffa min vän Jennika. Det känns som det var år sen jag såg henne sist. Men det blir väl kanske så, hon jobbar och jag pluggar, men fast vi ändå bort nästintill 10 minuter ifrån varann lyckas vi ändå inte ses. Men det ska jag se till att det bli ändring på. -Ja, Jennika skriv upp det nu, så att du vet att du har en dejt med mig i veckan... Okej?

-

Dags för lite middag, vi ses!


Kommentarer
Postat av: Jennika

Va sweeet :) :) Bara du kommer hem från Uppsala nångång..

2009-10-26 @ 23:40:07
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: