Övertalad!

Kom precis in från en powerwalk som slutade i kaos. Jag och min kära mor går inte alltid hand i hand, så halvvägs var jag bara tvungen att gå mer än 50 meter före henne. Usch, nej det är aldrig kul att bråka med sin mamma men det händer även dom bästa.



Jag tror att jag blivit övertalad, det kan nog bli en klass-träff för mig imorgon ändå. Kul att hitta på någonting annat med personer man nästan bara träffar i skolan, och med kanske lite alkohol med i bilden så kan det nog bli extra kul. Vilken alkis jag är, det ända jag tänker på är alkohol. Haha! Nej då, men vi alla vet ju att med lite alkohol blir det alltid lite roligare. Inte sant!?


Kommentarer
Postat av: Kim

Klart du ska gå iina!

2009-10-27 @ 21:39:51
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: kiira

verkligen, klart du ska gå syster :) puss

2009-10-27 @ 23:10:54
Postat av: Jennika

Go go go ;)

2009-10-27 @ 23:35:30
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: