GÅRKVÄLLEN



Framfickan var helt galet, har nog aldrig sett det stället så packat under hela sommaren. Och musiken var GALEN! Men nu är det stängt och öppnar förhoppningsvis igen till nästa sommar.



Efter att ha stått som packade sillar på Framfickan så drog vi oss sen mot Birger Jarl. Där det blev drag som vanligt, fast på ett lugnt sätt... Fredagskvällen hade tagit musten ur oss allihop så det var riktigt svårt att komma igång igen, inget depp för de, även sånna kvällar är ju trevliga.

-

Nu lämnar jag Uppsala för denna gång, men om jag känner mig rätt så är jag förmodligen tillbaka här igen till nästa helg. Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Daniel Pereaux

Kul att du gillade det :) Alltid lika kul o se dig!

2009-09-21 @ 18:41:38
URL: http://www.myspace.com/danielpereaux

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: