make it or break it


GOD DAG!

Har precis tagit en liten break från mina arbetsprover jag håller på med till Beckmans Designskola. Det gäller att ta lite pauser då och då så att ens kreativa sinne fylls på med nya idéer.. Fast jag måste lägga till att det går rätt trögt och jag undrar om det har att göra med att jag brockerar mig själv, för att det nästan är make it or break it, om ni förstår vad jag menar.. Det gäller att vara on top of my game om jag överhuvutaget ska ha någon som helst chans att komma in... Usch, nu blev jag nervös...

                                               Den "hemliga" skissboken...

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror på dig!och håller tummarna:)/Nina

2010-04-01 @ 17:15:25
Postat av: iina

NINA! du är för söt :)

2010-04-01 @ 17:36:33
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: