MALIN 26



 

 

Ja herre min skapare... Har äntligen landat hemma igen, bakis, trött och bara allmänt stressad över skolan men det tar väl sig.... Ägnade gårkvällen åt att fira min vän Malin.  Tjejen blev stor, hela 26 år gammal och kalas blev det minsann! Bortsett från att jag var bakis, typ hela dagen igår så lyckades jag trots allt ta mig dit och ut på Birger Jarl. Sist jag var ut på Birger var tyvärr en stor besvikelse, men igår så var det faktiskt jäkligt skoj. Har märkt att man ska hålla sig borta ett tag för då blir det så mycket roligare sen när man väl går ut igen. Eller har jag fel?

Tack iallafall för igår, Kiira står näst på tur!

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Herregud, inte konstigt att man var en aning sliten dagen efter. All in or inte alls... Sikken bild..

2010-02-08 @ 16:32:19
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: