DÖDEN!


Åh fy farao... Kom hem från gymmet för ett tag sen och det var det vidrigaste! Kommer dit, peppad till max, sätter mig på konditionscykeln... Sitter där och trampar i kanske 20 minuter (svettades ihjäl), sen när jag kände mig tillräckligt uppvärmd så fortsatte jag och körde rygg... Nej, helt plötsligt efter att jag bara hunnit kanske göra 12 gånger 2 rygg så blir jag helt yr, svimfärdig och blir tvungen att sätta mig ner för att andas ut... Dricker vatten, andas, dricker ännu mer vatten men det går inte över...

Jag "springer" till toaletten och i princip kastar mig på golvet, helt utslagen, för det ska gå över... Och där fick jag sen ligga i typ en kvart, för att jag sen skulle kunna ta mig in till gymmet igen för att hämta min väska och ta mig hemåt. Det kändes som att jag höll på och dö, USCH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska vara väldigt försiktig med att träna ryggen direk efter att man cycklat. ställningen man sitter i när man cycklar gör så att det samlas ''vätska'' mellan kotorna. Kan vara väldigt skadligt för ryggen att träna den direkt efter.

Fråga en pt eller nå nästa gång så du inte skadar dig.

=)

2010-02-06 @ 00:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: