TRÖTTSAMT!

Jag känner mig skapligt efter med uppdateringen idag här på bloggen... Nåväl en förklarting finns... Igår var det fullt upp med THE FAMILY, sen hem (tåget krånglade igen) så väl hemma var det bara snabbt ner i sängen. Hade en väldigt konstig natt också måste jag säga.. Jo, det kändes som att jag knappt sov någonting under hela natten eller det kändes som att jag var vaken hela natten fast ändå inte... Förstår ni? Jag var helt enklet inte helt utvilad när jag vaknade och det var sådär lite halvt tröttsamt just en måndag..


Idag har det också varit fullt upp, skola, snabbt hem en sväng, tränat och nu har jag precis ätit middag och ska snart börja "plugga" eller vad man ska kalla det. Ska sy ihop en grundbyxa, som det heter för vi ska nämligen snart börja med våra egna jeans, vilket ska bli så förbaskat kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: