TJENA SNYGGING!

Tanken var att jag bara skulle hem, byta om och sen bege mig mot gymmet, när jag kom hem runt 16 men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Blev sittandes hemma med läxor istället! Ja, det måste väl också göras men, fan, jag som skulle till gymmet...





Klockan bara sprang iväg... I den här takten så vette sjutton om det blir något "beach 2010" för mig!? Skärpning! Det kanske är dags att prova sånna där koffeitabletter igen... Haha! Fast inte två stycken på en gång, för då kan det gå illa, det vet jag sen tidigare.

Kommentarer
Postat av: kiira

snygg bild, vad är det för jacka du har på dig? puss puss sis

2010-02-03 @ 20:19:43
Postat av: Kim

Haha, jadu iina. Så hårt som du kör i jämförelse med förut lär du inte behöva oroa dig för att behöva gömma dig i vassen i sommar. Vi springer en baywatch du och jag istället!

2010-02-03 @ 20:28:27
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: iina

Kiira - Fyndade den från Bik bok för 175 kr. :D Man ser den kanske inte så bra men jag tycker att den påminner lite om en bomderjacka. Haha



Kim - Haha, jo kanske men jag önskar att jag ändå kunde köra iallafall varannan dag men skolar kör slut på mig tyvärr... Nej, i år ska det inte bli någon vass för mig inte, så en baywatch spikar vi! :D

2010-02-03 @ 20:53:21
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: