HALLÅ DÄR!

Hur mår ni mina vänner, mår ni bra? Själv är jag jätte trött, ny tränad och allt... Det blev inte så jätte långt pass idag. Fick nöja mig med 45 minuter, för det var så förbannat mycket folk och jag orkade absolut inte stå där och vänta.




Kom på det idag när jag kom hem för att byta om efter skolan att det kanske är dags att investera lite snyggare gymkläder, nu när man har blivit duktigt och börjat träna... En sketen gammal t-shirt från Stockholm water festival och brorsans luvtröja känns inte helt rätt... Fast jag måste ändå erkänna att t-shirten är ganska cool ändå! Nåväl, när pengarna rullar in så ska min syster Kiira på Stadium få sig ett besök... Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: