I NACKEN

Tar ett break från skapandet, om jag inte hinner klart tills vi börjar igen så får det helt enkelt bli så. Jag tänker då inte göra någonting halvdant bara för att hinna... Den här kollektionen kan ju, vem vet bli mitt livs mästerverk. Haha! I wish...



Apropå någonting helt annat, jag känner att det är dags för en till tatuering. Det var nästan exakt ett år sen jag gjorde min första, mitt kors i nacken för min bror Jonas, som dog när han vara liten. Frågan är nu, ska jag fortsätta på korset, skriva hans namn och födelsedatum eller bara fylla i den eller göra en helt ny...!? Är rätt sugen på att ha en text sidan av handflatan.. Vad tycker ni om den idén, om det nu går att tatuera där...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: