"För ökad lust"

Vaknade imorse med världens magvärk så jag föll mig hemma idag... Igentligen skulle jag ha kunnat gått till skolan eftersom jag ändå trotsade värken och tog mig till gymmet för ett pass senare.
Aja, det känns skönt att jag iallafall har åstadkommit någoting bra idag och inte bara "skolkat". Har shoppat lite idag också, tyvärr ingenting till garderoben, där det ändå inte får plats med en endaste pryl till, utan har köpt mig lite annat smått och gått.



Olive body lotion . ALOE VERA hand & nagel creme . HENNA hårfärg rödbrun . Äppelcidervinägerkapslar mot ökad förbränning . Rosenrot för ökad ork, lust, skärpa och välbefinnande.

"Välkommen till mitt nya liv!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: