EN HÄLSNING!

När min mamma var i sitt hemland, Finland för ett tag sen och hälsade på sin familj så hade visst våran mormor sagt en ganska så lustig sak... Jag kan börja med att säga att jag och resten av mina syskon tyvärr inte träffar vår släkt så ofta men iallafall, hennes ord var något i den här stilen till min mamma. - DU måste säga åt dina flickor att inte hålla på som dom gör, puta med läpparna, bilder med vinglas i händerna på facebook, för det ger en fel bild av dom...

Hon kanske har rätt, men det är så lustigt för mig att det tydligen går ett "snack" om oss systrar Lindén i våran släkt i Finland, för det är visst inte bara stackars mormor som tycker att jag och mina två systrar är för partyglada. Så bara för att trotsa och kanske omogen som man är så vill jag tillägna den här bilden er som en hälsning. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med din mormor. sluta puta!

2010-03-24 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: