Flustret - 35+ - KUL!

Oj, det blev visst utgång... Ligger i soffan med Kaisa, helt utslagna och kollar YOUTUBE-klipp och får ett mess från kiira - "Vad gör ni? Vi sitter på Gillet, kom hit". Ja, det var inte så svårt att hålla sig, och fånigt nog så är jag lite stolt över mig själv att jag lyckades hinna fixa mig på enbart 45 minuter. Kanske inte låter som någon big deal men tro mig, det är det om man heter Iina! Iallafall, det blev även en "preimär", vi gick ut på ett ställe jag faktiskt aldrig varit på tidigare, Flustret! Haha, ja och det var faktiskt kul, fast det var runt 35+...


Vädret här i Uppsala kunde inte ha varit bättre idag, blå himmel och sol! Ska försöka ta mig hem idag också, känner hur stressen bara växer i mig, LÄXOR! Men förhoppningsvis piggnar Kiira till och är snäll och skjutsar hem mig.

Btw, London börjar närma sig, 15 April och jag kan knappt bärga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: