"NO, picture, no picture!"




Haha! Jag känner att jag måste börja detta inlägg med att skratta, för vilken super SKÖÖÖN kväll vi hade igår här i Uppsala. Det börjar med att jag kommer hem till min syster Kaisa, där brudarna håller på att planera kvällen förfullt och jag känner hur jag ser ut som ett frågetecken då jag absolut inte hänger med i svängarna utan bara hänger på... Iallafall, det slutar med att vi hamnar hemma hos min andra syster, Kiira och hennes kille, som verkligen kan bjuda på sig själv. Love it! Det blir både "Pekleken" och dansbattle och en herrans massa skratt, att man nästan fick ont i käkarna. Helt galet!

Jag citerar -" I can't hold it... No, piture no picture!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: