VARFÖR VARFÖR VARFÖR?

Jag vet inte om jag ska börja skratta eller om jag ska börja gråta, för nu känns det verkligen som om någon vill att det bara ska gå åt helvete för mig... Varför? Varför just jag hela hela tiden? Ni kanske minns att min bror omformaterade om sin dator här om dagen och utan att säga till så försvann typ allt jag hade där...

 

Okej, visst bilder det går väl att glömma men jag hade totalt glömt bort att jag även hade en hel mapp full av skolmaterial där. Tills jag nu kom på det för bara några minuter sen... Alltså massor av grejer jag gjort för skolan. Massor av plaggskisser som nu är helt borta! En plaggskiss tar cirka en halv dag för mig att göra och nu är ALLA borta. Plaggskisser som jag skulle visa på torsdag, när vi ska lämna in vårt kollektionsarbete vi jobbat med i månader.

FAN! Jag orkar inte mer, jag ger upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: