MODELL HUNTER


Är ni lika bra på att göra två saker samtidigt som jag? Nu är det inte så att jag kan stå på händer samtidigt som jag äter, utan jag spanar in eventuella modeller för min nya/del 2 kollektion för BY (02) S/S 11 samtidigt jag jobbar. För det gäller ju att utnyttja tillfället, inte sant..

Idag kom det in en supersöt tjej i butiken. Lång, mörkblond, fräknig (ett stort plus) med en snygg "modell kropp", låter kanske som en den typiska svenska tjejen men hon hade DET...
 
Var såklart tvungen att slinka in en liten kommentar om hon var modell eller inte, vilket det visade sig att hon inte var. Berättade väldigt snabbt om mitt märke och tog hennes nummer, så när jag får mer tid över är det dags att ringa ett viktigt samtal, för jag kan ev. ha funnit min nya supermodell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: